Monday 13 January 2014

Nikmatnya bila di rumah!

Teks:Nazurah Rahim
Foto: Nazurah Rahim
Subjek: Dunia realiti harian


kerjaya online

Assalamualaikum pembaca yang dikasihi,

Alhamdulilah. Bersyukur kerana setiap hari saya lalui dengan hari-hari yang indah. Pertama kali  di medium blog  saya bercoleteh tentang dunia realiti  kehidupan saya. Kehidupan harian yang saya lalui sebagai ibu dan isteri sejak saya meletak jawatan kerjaya tetap saya dan memilih rumah sebagai syurga kehidupan saya.

Nikmatnya bila di rumah!
Ya. Seperti yang anda lihat inilah dunia harian saya. Selain dari menulis saya mencintai dunia masakan tapi yang "simple" saja ok. Layan dulu menu kesukaaan anak. Sambil menulis sambil masak.

Ayam goreng berempah!

Salam kasih dari saya,
Wasalam.

Nazurah rahim
13 JAN 2014 (ISNIN)
===============

No comments:

Post a Comment