Tuesday 20 May 2014

Gapai bintang pagi!

Teks:Nazurah Rahim
Foto: Carian Google
Subjek: Catatan harian.

Assalamualaikum sahabat yang dirahmati ALLAH,
Pagi mulia saya penuhi dengan jadual harian.Padat tepu!



Alhamdulilah rutin pertama telah Saya selesaikan seawal 7.10am. Gembiranya Hati dapat melihat si anak kesekolah setiap hari.


Jom jadi suri hebat Dari rumah. Pm untuk sertai akademi bekerja Dari rumah bersama mentor hebat Cikgu masayu Dan guru online Azura Abdullah..


Untuk berkongsi cerita dengan saya sila add saya terus fb:

Salam kasih dari saya,
Wasalam.

3 comments:

  1. salam . singgah kenal rakan ADBR, jenguk mencari aura positif rakan seangkatan. Jom jenguk saya di http://kuazue.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete