Tuesday 27 May 2014

homemade Nasi mandy kambing yaman-arab

Teks:Nazurah Rahim
Foto: Nazurah Rahim.
Subjek: homemade Nasi mandy kambing yaman-arab 





Salam semua untuk anda yang sudi dan selalu berkungjung ke halaman blog  naz, motivasi untuk suri hebat seperti anda.
Just drop malam ini untuk cerita simple tentang pes nasi arab yang memang menjadi "Pojaan hati ibu ".

Mudah, simple dan sedap!

Ya kali pertama sudah berjaya membuatnya, hanya dengan melihat arahan di belakang kotak saja. Mudah kan?

kesimpulanya pes nasi arab nie memanglah teramat sesuai untuk kita yang memang "zero" bab memasak nasi arab dan ianya sangat mudah untuk ibu yang bekerja atau mereka yang gemar mencuba menu baru. Satu pek cukup untuk keperluan hidangan 4-5 orang. Oh ya kambing tu saya masak dulu yer supaya lembut dan sedap.

Untuk mereka yang nak cuba resepi pes nasi arab nie boleh hubungi saya terus atau anda juga boleh terus whatsap saya seperti number yang tertera di bawah ok.

PM atau terus whatsapp atau sms ke:
<Nama><NARAB> 01136106291


Saya sertakan sekali hasil yang saya cuba sendiri :) 
"Resepi citarasa mama"






Sehingga berjumpa lagi, terima kasih sekali lagi sudi singgah di sini. 
Add naz di fb:
http://on.fb.me/1m99Zyb

No comments:

Post a Comment