Monday 11 August 2014

Semangat kekuatan sahabat kanser!

Teks:Nazurah Rahim
Foto: Nazurah Rahim
Subjek: Catatan pengalaman

Assalamualaikum sahabat yang dirahmati Allah,

Ini gambar sahabat baik yang saya anggap mcam kakak saya sendiri,




Saya suka semangat dan kekuatan luar biasa beliau, beliau disahkan mengidap kanser stage4 sekarang, hebatnya dugaan yang Allah bagi pada beliau.Kami banyak menghabiskan masa bersama dan dia seolah-olah orang yang sehat luarannya. Senyuman sentiasa melekat di bibir mesra.
Benarlah apa yang kita tahu, kita harus positive dalam segala hal berkaitan kehidupan, kawan yang postive dan environment yang positive!
saya pinjam semangat dan kekuatan beliau untuk diri saya sendiri, saya kagum benar dengan bicara wanita disebelah saya ini. beliau masih tidak memulakan sebarang sesi chemotherapy dan masih kelihatan sangat hebat.
Semoga Allah jauhkan kita semua dan sentiasa beroleh kesehatan yang baik.
Sebagai orang biasa kita mungkin tak akan dapat lari dari takdir, siapalah kita untuk melawan segalanya, hanya yang boleh adalah berusaha untuk mencegah. saya banyak mengalamalkan makanan kesihatan sedari usia saya 20-an
Salah satu yang saya ambil setiap hari ialah makanan tambahan dari buah berries yang memang sangat bagus untuk tubuh kita dan ianya ternyata salah satu produk yang dapat menghalang sel kanser merebak di dalam tubuh kita seterusnya membuatkan perjalanan darah mengalir.



Semoga kak gee juga mendapat manfaat dari khasiat buah berries ini.
Saya bukan penjual ubat tapi banyak kesedaran hadir tatkala berdamping dengan orang yang telah disahkan mengidap. saya terpanggil untuk menulis dan saya terpanggil untuk berkongsi dengan anda khasiat buah berries. saya tahu ramai wnaita takut tetapi ramai wanita abaikan saja.
Salam kasih dari saya dan yang dah rasa berries semalam terima kaish banyak-banyak!

Sehingga berjumpa lagi, terima kasih Jom sembang bersama saya,

Add naz di fb:
http://on.fb.me/1m99Zyb

PM atau terus whatsapp atau sms ke:
<Nama><> 01136106291

No comments:

Post a Comment