Tuesday 12 August 2014

Peniaga kecil dan coklat.

Teks:Nazurah Rahim
Foto: Carian Google
Subjek: Catatan kasih





Assalamualaikum semua sahabat naz,

{Cerita pendek}

Saya memang suka berniaga sejak dari zaman kecil saya , semasa berumur 7-12 tahun di rumah pondok ibu saya minta ibu tolong belikan banyak jenis coklat dan paling penting duit modal itu adalah lebihan dari wang saku sekolah. saya jual semula kepada "geng budak kampung AKA teman sepermainan" bilamana mereka letih bermain bersama saya mereka terpaksa beli coklat saya. Lapar!
saya gembirakan mereka dengan coklat yang saya jual dan saya makan percuma coklat saya tanpa perlu bayar:)

Sehingga berjumpa lagi, terima kasih Jom sembang bersama saya,

Add naz di fb:
http://on.fb.me/1m99Zyb

PM atau terus whatsapp atau sms ke:
<Nama><> 01136106291



No comments:

Post a Comment