Wednesday 19 February 2014

Saya menulis dan saya lakukan!

Teks:Nazurah Rahim
Foto: Nazurah  Rahim
Subjek: Catatan harian




Assalamualaikum sahabat yang dirahmati ALLAH,

Bertemu jua dipagi yang indah di halaman medium blog saya. Kekangan masa banyak membataskan saya untuk bersama anda.  Masih mempunyai momentum segar untuk menulis cuma kekangan masa banyak membataskan saya tapi insyallah saya akan cuba berperang dengan jadual waktu saya sendiri.
Akan cuba kembali kepada jadual dan rutin biasa sambil memenuhi azam 2014.

Bekerja dari rumah sememangnya menuntut banyak masa kita untuk keluarga dan bersesuaian  nawaitu sebenar di rumah ialah untuk membayar kembali harga untuk nilai waktu anak-anak. Saya sedang membayar!

Alhamdulilah rezeki yang kunjung tiba pada tahun 2014 dan sasaran untuk tahun 2014 semakin dekat dihati.
Semoga kita semua sentiasa diberkati ALLAH.

Saya menulis dan saya lakukan!



Untuk berkongsi cerita dengan saya sila add saya terus fb:

Salam kasih dari saya,
Wasalam.

Nazurah rahim
19 FEB 2014 (RABU)
===================

No comments:

Post a Comment