Tuesday 24 June 2014

Dunia itu milik saya!


Teks:Nazurah Rahim
Foto; Nazurah
Subjek: Catatan harian





Sahabat yang dirahmati ALLAH,

Rindu benar untuk melihat halaman istana milik saya ini, bersawang rasanya habuk-habuk yang hinggap di blog maya ini. For those yang sudi singgah insyallah saya akan terus consistent menulis nanti dan terima kasih kerana masih bersama saya.

Saya akan terus menulis semula tips dan motivasi basic untuk anda mula melangkah ke alam niaga. Doakan saya terus menjadi sebahagian dari kehidupan anda, Insyallah.


Yang baru singgah boleh kenali saya lebih dekat,
saya membantu anda  yang berminat untuk membuat bisnes telekung ,anda boleh dapatkan sebut harga dari saya dan saya hanya ingin melihat anda bermula dan saya juga tidak mengenakan charge yang berlebihan seperti supplier lain. Selain dari itu saya adalah sebahagia dari AKADEMI  yang menyediakan kelas asas blog untuk anda bermula secara online.


Sehingga berjumpa lagi, terima kasih sekali lagi sudi singgah di sini. 
Add naz di fb:
http://on.fb.me/1m99Zyb


PM atau terus whatsapp atau sms ke:
<Nama><> 01136106291





No comments:

Post a Comment